Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
senyuman yang malas akhirnya datang jugak
Rabu, 16 Februari 2011 @ 1:20 PTG | 2 Nota cinta comel disini [s]

hari ini, aku mulakan pagi aku dengan hati yang sesak dan sangat sakit untuk dilalui.


pelbagai cara aku cuba untuk kembalikan senyuman dan keceriaan aku yang selama ni menjadi 'trademark' aku..*trademark la kan kalau da setiap hati tak miss aku kene usik semua staff kat tempat aku praktikal ni.. oke-oke itu bukan ceria tapi peria.. wopss, aku sudah melalut..haha *itu tande aku dah pulih okeyh..


maksud aku pelbagai cara tu, aku cuba dengar lagu yang agak happening sampai naik pening, makan gula-gula supaya hati lebih manis, bukak movie yang agak brutal untuk kentalkan hati, sampai the best part aku menangis tak henti-henti kat dalam toilet sorang-sorang bagi ilang sikit sebak kat dalam hati ni. tapi, semua yang aku cuba tak dapat jugak nak hilangkan rasa yang aku paling tak suka dalam hati ni.






tapi setelah aku mula berblogwalking dan tiba-tiba incik zackzukhairi ni membuat entri yang baru, aku senyum dan akhirnya ketawa yang non-stop. hati aku mula berbunga riang kembali. Aku naik pelik pun ade, hanya satu entry pasal satu malam di kelas tuisyen sains budak darjah empat dah membuatkan aku gelak, padahal aku bukak laman web kelakar pon tak mampu buat aku ketawa mahupun senyum walau sikit.. tahniah lah dekat cik brader kita ni.. *salut lah kat dia sebab baru beberapa minit update entri baru dah masuk 80 orang comment entri dia.


kalau nak berhibur macam aku silalah jenguk ke entri ini...:)



Sad things happen. They do. But we don't need to live sad forever.

by
Mattie Stepanek

 





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Ulasan:

Blogger Mr. Swift berkata...

Ouh Zack memang best. HAHA.
Btw apsal macam off mood je ni? :)



Mr. Swift Currently Posted : Bukti Teguran Itu Perlu Dalam Kehidupan : Dear readers, Thanks for the feedback!

16 Februari 2011 pada 1:39 PTG  
Blogger farah jamil berkata...

biasa lah setiap manusia ada masalah masing-masing.. cuma belum jumpa cara untuk menceriakan diri jee..
btw, thanks for read my blog :)

16 Februari 2011 pada 1:50 PTG  

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post