Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
selamat tahun arnab :)
Khamis, 3 Februari 2011 @ 7:28 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

Selamat Tahun Baru Cina.. CNY. Baru aku tahu yang CNY tu singkatan untuk Chinese New Year, sebelum ni, sumpah aku tak tahu. Bila baca dekat belog kawan-kwan aku baru aku tahu apa maksud CNY.. hahaha.. *terserlah kesengalan aku.. wiwiwi

Sempena tahun baru cina ni, aku telah diberikan 2 hari cuti yang semua orang telah merasakan sebelum ni, *untung pada yang dapat cuti seminggu

Tapi, cuti-cuti pun aku bukan dapat keluar jalan-jalan pun. Duduk dekat rumah seharian membesarkan badan je. Dan disebabkan kebosanan yang melanda ni, aku telah mengadakan sesi photography bersama artis menggedik kita pada hari ini, iaitu.... (treenggggg) Farah Jamil.. sila berikan tepukan yang gemuruh *clap clap clap


Dalam kegedikan ni, aku telah berjaya mencuba satu jenis fesyen bertudung yang sebelum ni aku takut sangat nak mencuba. Perhatikan dan sila beri komen yang bernas, okeh!


nak buat ala-ala minah arab giteww ;p


muka mintak penyepak kan.. dush dush~

sebenarnya, gaya tudung nie diinspirasikan oleh cik Fatin Liyana kita ni.. cantik kan dia, sape saje yang tak kenal pada bakal doktor yang kini sedang menuntut di salah sebuah universitas di indonesia ni. Part-time job dia adalah modelling, pernah jadi cover girl dara.com, model untuk butik. memang superb lah Fatin Liyana ni..
oh yea, tak dilupa ini belong cik Fatin Liyana kita yang hebad ni..

ni lah fesyen bertudung yang menjadi inspirasi tuu :) 


mestilah cik Fatin Liyana lagi comel, diakan pernah merangkul anugerah muka comel sedunia..hahha :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post