Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
berpagi-pagi dengan sweet baby yang baru :)
Selasa, 22 Februari 2011 @ 9:12 PG | 0 Nota cinta comel disini [s]

selamat pagi wahai bloggers bloggers sekalian :)






oke, sekarang aku nak memulakan cerita aku yang agak tak best (dah dah jangan baca dah, tak best ni..) ish, nape bace lagi. aku dah bagi amaran dah ni.. jangan menyesal kemudian hari la yerk..hahaha..

oke, sebenarnya aku cuma nak bagitahu yang aku dah mempunyai baby yang baru..
haha, bukan baby anak kecil yee..
ini baby yang merupakan barang keperluan yang wajib aku pegang tiap bangun tidur, makan, duduk lepak, sebelum tidur, even dalam toilet pun aku pegang. oke,itu dah melampau..haha..
boleh dikatakan setiap saat lah benda ni akan berada di samping aku.. agak-agak korang boleh teka tak?

hehe, mesti tak boleh teka kan..
this is my babby


jangan tengok yang biru tu..
lihat yang warna white-gold tu.
cantik tak?
hoorayy!! finally i own C3-00

jangan terkejut kalau saya kate prince punya warna biru tuu..
bukan kebetulan mahupun ketereksidenan
ini sengaja oke..
yang kebetulannya hanfone kami yang lama rosak pada waktu yang sama.
thats why aku dan dia kena tuka hanfone baru :)

oke kita lihat pulak keseluruhan my C3-00 white-gold ni :D


cantikkan?
prince pun asik cakap hanfone white-gold ni cantik..
nak tuka lah tuu..
mane bole :P
hehehe.. lepas ni bole senyum lebar lebar bila mesej dengan prince..
hehe :)))


oke, untuk entry akan datang aku akan cerita pasal aku,prince dan adik aku yang bongsu itu berjalan-jalan selepas dapat fon baru okeyh :)
siap dengan gambar sekali

till then, :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post