Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
salah satu cara buang masa = facebook
Rabu, 12 Januari 2011 @ 10:10 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

ini facebook

bukan yang ini yeeeee

facebook, ini bukan buku menghadap muka..
tapi muka menghadap bende haram jadah yang menagih 'like' n 'comment' orang jee..
memang buang mase, sampai 24/7 nak mengadap bende tu,,
ade yang jadi punca kerja terbengkalai pon ade..
that's why aku buang fb aku..
banyak sebab aku buang..
at first aku susah jugak nak buang 'ketagihan' aku ni
tapi alhamdulillah ok..




tp..



aku pelik la... sedangkan aku da remove aku punyer fb.. tapi asal dia wujud lagikkk..
 tadi baru aku perasan, kawan lame aku tanye "asal ko tak on9 fb ko? da sebulan da, aku plik la tengok ko"
lebih kurang macam tu la dia cakap, tahla, aku sendiri tak tahu nak eksplen pe kat dia.
cik fairuz, saya da tak guna facebook la..
kenapa??
sebab i da fedup dengan fb tu, lagi aman kalau fb takde dalam kamus idup i..tau..
hehehe..act, aku pon rindu giler nak bukak fb..
tapi disebabkan aku da made a pomish with someone, so buang jela keinginan aku tuwh..
antara dia n fb..
 of coarse la aku pilih dia.. fb tu buang mase je..
n aku sokong betul kalau fb akan ditutup march ni..
better buang je fb tu,, trouble my life jee..
is't rite mr. prince??


*takde niat pape pon nak update ni.. just say what i want to say jee..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post