Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
kad kredit yang menyusahkan..
Isnin, 31 Januari 2011 @ 4:53 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

hari ni aku kerja...sighh~ bukan buat ape pon, setakat tengok komputer and main game.. sh*t! itu pun ade CCTV yang mengontrolkan kegairahan aku bermain game.. ouh tidak.. nak online guna broadband sendiri pun susah, tak kasi main tenet konon.. yela, takut kerja tak siap, tapi kerja ape yang aku boleh buat? sila jawab...


tatkala, en bos besar kita keluar meeting baru lah aku dapat menikmati keseronokan berinternet.. korang rasa aku ni patut jadi student praktikal contoh tak? :)

tadi aku belanja dekat pasaraya kat bawah ofis aku ni, ada satu adegan yang tak sepatutnya berlaku kat bawah tadi.. ade ke patut ade makcik yang tak sedar diri nak bayar guna kad kredit.. dah tahu kedai tu bukan pasaraya besar macam Tesco, Carefour, Giant, Hero .. mane ade la pasaraya besa macam kedai runcit ni ade kemudahan kad kredit.. kalau setakat nak tunjuk kad kredit tu aku pon ade, debit card lagi tau.. tak hutang-hutang..
lepas tu, boleh pulak makcik tu tak cukup duit nak bayar guna cash.. patut la nak guna credit card.. tak ade duit rupanya.. kesian makcik tu, kene tanggung malu.. nasib baik ade kawan dia kat sebelah.. kalau tak, aku pun tak tahu ape yang jadi kat makcik tu.. kalau kat kedai makan, boleh la nak cuci pinggan kat belakang.. tapi kalau pasaraya, nak cuci apa?


besok cuti, hope dapat lah keluar, kalau tak duduk terperap dekat rumah jela jawabnya.. sape-sape nak ajak aku keluar.. sila angkat tangan yee.. ;p


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post