Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
final exam!!!!!
Isnin, 25 Oktober 2010 @ 9:37 PTG | 1 Nota cinta comel disini [s]


final oh final...kau datang lagi...bole tak kalau tak nak amek final..ish, mane bole..nak ke repeat paper..tak pon satu semesta..so, kene la tabah dan BEKERJA  KERAS untuk menghadapinya..ni jadual final saya:-
  1. mekanik sktuktur C3007 - 1 nov 2010 (isnin)
  2. goeteknik C3008 - 2 nov 2010(selase)
  3. keselamatan & kesihatan C1403 - 3 nov 2010(rabu)
  4. hidraulik C3009 - 8 nov 2010 (isnin)
  5. kejuruteraan jalan raya C3010 - 10 nov 2010 (rabu)
  6. bahan binaan C3001 - 11 nov 2010(khamis)
final ade 6 paper..wah saket pale...

meja yang bakal menunggu
 untuk kawan-kawan..
doakan saya agar senang dan lancar menghadapi musim final ni yeee..
doakan jugak agar tangan dan otak saya ligat bekerja mencari, menghafal dan menulis jawapan untuk final ni..
untuk soalan-soalan yang bakal saya hadapi ni..tlg la jangan susah-susah ea..
senang-senang kan la diri tu,
takdela saya pening tyme tulis jawapan..
n paling penting tak la lecturer saya pening tanda jawapan saya sebab jawapan saya yang bakal merepek-repek...

by,


 

Label:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Ulasan:

Blogger anna suhaimi berkata...

de soaln final tuk hydro 1 x??

26 Julai 2011 pada 12:52 PG  

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post