Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
majlis berbuka DKA3S2
Sabtu, 4 September 2010 @ 11:47 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

di pagi yg indah..mate pon mamai2 sbb baru bgn tido...warghh!!(buruk betul anak dara ni...)

setelah membilang hari, akhirnya hari yang ditunggu telah tiba..it's time to holiday!!!!yeeepii! akhirnya untuk 2 minggu saya terlepas daripada class schedule yang sangat penat, test yg sangat memeningkan, kuiz yg merepek-repek, presentation yg kelam-kabut, dan assignment yg susah...tapi tak bole lupa, assignment mechanic structure ade ea, jangan tak buat pulak..hope dapat siapkan sebelum cuti.(sangat banyak!!!) walaupun bergembira dapat melepaskan lelah-lelah kat rumah..tapi, saya telah diberikan tugas oleh ibu, dapat part paling 'best' pulak 2..membuat biskut raya..confom tido asik lewat je..nak buat biskut ape yea? tart nenas, chokolat chip dgn popia kecik da jadi menu wajib dkt uma ni..maklum la, biskut paling laku dan senang..korang rase ade resepi lain yang senang dan sedap x? kalau saya ni da jadi saintis yg berjaya, da lme buat mesin biskut ekspress, cuma masukkan bahan-bahan, pastu tekan satu butang, tak lame, siap! kan senang kalau macam tu..



 farah ni kalau da malas, macam-macam yang merepek dia mintak.. (so, jangan ikut perangai ini ye adik-adik)


oke berbalik pada tajuk, khamis yang lepas, buat pertama kalinya, saya dapat jugak berbuka puasa di hotel. tak pernah kot sebelum ni, tu yang agak 'batak' sebentar..hehe..bukan sorang2 tapi berpuluh..sebenarnya ni majlis berbuka puasa kecil-kecilan kelas DKA3S2. sangat seronok dan sangat fun! macam-macam makanan ade, kambing panggang, ikan bakar, sup bebola daging, ais krim, abc, senang cakap semua ade la..dari makanan berat sampai makanan sampingan..teruja jugak la tengok makanan-makanan tu..yela berpuasa, mestila nafsu makan tyme tengok makanan ni melonjak-lonjak..macam-macam saya makan..smpai tak dapat nak makan lagi sebab terlalu kenyang

sila lihat makanan ini puas2 yerk..hihihi

daging panggang tu sumpa sangat sedap! terase2 lagi kat tekak ni...macam nak makan lagi, rugi je amik siket malam tu..siket ke makan? hehe..nak buat pengakuan, saya lah yang paling banyak makan dan gelojoh, sume gurl kat meja tu makan sopan2, siap pakai kutleri yang disediakan..saya main taram je..asalkan dapat makan..yang penting puas..betul tak ?hihihi(sila jangan contohi perangai saya)

lihatlah muka saya sebelum makan..kecik je..tapi lepas makan tembam je hahaha


permulaan pejuangan saya..hahaha



berehat sebentar untuk menunaikan kewajipan saya sebagai muslim..
sangat suka akan gambar ni...comel!(perasan!!!!)


sesi gambar bergambar sesama ladies diadakan..sangat bersahaja dan ayu2.. wahh.. haha..menggunakan 'dslr' ala fon saya ni ;p


antara yang terbaik bagi saya..


lepas 2, sambung balik makanan yang ada..2, 3 kali jagak la ulang alik amik makanan kat ruangan makanan 2..dan yang pasti 5-6 pinggan saya abiskan..hahaha..dalam hati; 'abis la lemak2 melekat kat badan saya..gemok la lagi' ..confom lepas ni program diet dimulakan (eh, macam tajuk novel yang nana dapat tu kan?)hihihi

sila fokuskan mata anda pada gambar ini..nampak tak dua lelaki sedang inteframe kat gmba ni..buzybody btol ;p

sebelum dan selepas...mule2 penuh..pastu kosong..ni naseb waitress da amek pinggan kosong..kalau tak, da meninggi da pinggan kosong tersusun..(bole lawan sape paling tinggi..hehe)

ni gambar-gambar pasangan yang tersame  warna baju..diulangi tersama..bukan berjanji yea..harap maklum, ini sekadar suka-suka..tiada gsip-gosip oke..hehe..


ape yang penting..malam berbuka puasa ni memang happening..akan ingat sampai bila-bila lah...thanks to joanne dan khairol hakimi yang merancang dan bersusah-susah mencari tempat makan yang best ni (lain kali buat lagi yea..) thanks jugak kat kawan-kawan kelas yang sudi bersama-sama menjayakan misi kita ni...

saya juga tak lupa pada kawan seperjuangan dengan saya..takziah kepada anda mohd syafiq atas pemergian ayahanda tercinta pada pagi khamis tersebut. semoga rohnya dicucuri rahmat. Al-fatihah..

oleh:





note: entry ni dibuat pukul 8 pagi tadi..tapi sempat keluar menyoping wit my mum. 2 yg lambat publish..nak upload gambar lagikan..dapat la jugak kasut putih yang chantik..thanks ibu..mmuahh3 utk ibu :))



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post