Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
ke rtm !!!
Selasa, 3 Ogos 2010 @ 5:21 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

krufff3..krufff3...krufff3
sedapnye makan keropok udang nie...yum2..
hari ni tangan saya penuh dengan ubat gatal yang bewarna putih..
abes jadi ratu kapur arini..ini semua gara-gara KERANG!!!!
oh tidak!! tadi tengahari saya terlupa yang saya ade alergi dengan kerang..
walaupun makan dengan kuantiti yang sedikit, saya menerima padahnya..
abes gatal satu badan..warghh!!


oke, lupakan soal itu..
tujuan utama nak update entry kali ni sebab nak cerita pasal my housemate pegi rakaman rtm..sungguh seronok mereka...
dan pada masa yang sama saya ditinggalkan sorang2 kat rumah..huhu
disebabkan my prince x suka saya keluar malam2..(beliau sungguh serupa seperti ibu)

tepat pada pukul 6.15, mereka meninggalkan saya keseorangan di rumah dan bergerak ke rtm cawangan seremban..

tengok la gambar2 mereka...sangat2 seronok...
(dalam hati sebenarnya jeles yang membuak-buak)
 cantek bukan mereka..

 lihatlah mira dan mina...seronok berposing kat lobi rtm tu...
lihat la pentas di rtm..cantek bukan??

 ni la antara artis yang pergi..
semua peramah2..terutamanya farah asyikin..she so nice(bak kate nabila)

 sempat lagi bergambar dengan artis2 di sana...
posing yang meletup gitu..

pose candid dari mereka..haha
(sori guys..;p)

 lihatlah nabila dan rtmnya...haha
peminat setia...wah!!hehe

adi dan mira...
tembok yang memisahkan mereka..haha
akanku pecahkan tembok itu!!!(bak kate adi izhar)haha


itula antara gambar-gambar mereka..
kalau nak tau lagi lanjut tentang ape yang berlaku kat rtm tu..
tengok kat tyme hari raya kedua..
dapat la lihat rakan-rakan saya yang vouge itu..haha

yang tertinggal :(





note: tyme ni amik kesempatan buli prince suwo bli makanan kat pasar banyak2..hehe..kesian beliau..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post