Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
berbuka...yum3
Sabtu, 14 Ogos 2010 @ 11:00 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

assalamualaikum,
hmm,tangan menaip kat belog..tapi mata kat meja makan yang masih dipenihi dengan lauk-pauk yg sedap2..wah..nak makan lagi..kjb ye..hihihi

yum3..
krufff3..
arrkkk!!
yumm2
krruff3
arrkkk!!!

ok da, ibu kate berhenti sebelum kenyang, kalau sendawa 3kali, 2 petande da kenyang sgt la 2..
hehe..saya mmg suka makan..


oke, story pada hari ini, pasal saya berbuka bersama2 prince wat pertama kali dlm hidup saya..
kenangan yang teramat indah!!!
pada hari jumaat, 13 ogos 2010..
saya menanti dgn perasaan girang dan tak sbarnya utk balik bersama prince..da sebulan saya tak balik engan dia..hari tu, ayah amik..tak dapat balik sama..tapi, takpe..arini dapat :))
ada tepat pukul 4, saya sekeluar bilik air(bwu abes mandi) kedengaran hp saya berbunyik..then, saya nak angkat..panggilan tu termati lak..saya tengok da 14 miscall..OMG!!confom saya da lambat..saya cepat siap2..then, prince call lagi..

"kamo taknak balik ke syg?"
"nk2..da abes klas kew?"
"mesti la sudah, watpe?npe tak angkat call?"
"bwu lepas mandi..kamo taw jela princess kamo ni mandi lame..hehe"
"pttla..cepat2 siap"
"baik bos!hehe"

2 la antara perbualan kami(lebih kurang la)

saya dengan segera menyiapkan diri..taw2 prince da ade kat depan rumah..
"sori2, terlambat"(dengan tersengih-sengih mengharap simpati)
then, kami bergerak ke bus yang menanti dengan setianya di hadapan pintu pagar POLI..
di dalam bus, kami tertido dek keletihan..kesian..hehe..sampi seremban, baru masing2 terpisat-pisat bangun..sampai kat seremban dalam pukul 5.50..kami bercadang utk terus je ke KL..kalau nak berbuka kat terminal, mesti sampai rumah lambat..(masing2 da xsaba nak berjumpa dengan family) sebelum naik bus, kami beli roti dan air sebagai juadah berbuka..khairel dan azry(kawan serumah prince) juga ikut sama..di dalam bus, masing2 buka lappy kesayangan..saya berniat nak membaca novel 'dia tidak kecil lagi' sangat best!! lepas tu, saya tutup lappy..saya berborak dengan prince..bergurau2 dengan mereka..ternyata kawan2 prince sangat kelaka dan jahat..(sempat kenakan saya balik, tak patut!!) hehe, tapi itu kenangan yang takkan saya lupakan..dalam perjalanan, ade exsiden yang melibatkan sembilan kereta, diulangi sembilan kereta..mungkin disebabkan jalan terlalu licin kerana hujan lebat pada masa tu..tyme 2 jugak prince saje kenakan saya dengan bermain air cond..ade ke sejuk2 bukak air cond..saya ttp, dye bukak..saje!!hehe..(tersenyum sendiri) samapi je kat hang tuah, waktu berbuka tiba..kami berbuka sama2 dgn juadah yg kami beli tadi..walaupun hanya dgn roti, tapi saya rasa 2 la juadah berbuka yg paling sedap :)) hehe(paham2 jela kenape..hehe)lepas berbuka..kami balik ke uma...sebelum tu, prince anta saya sampai kat stesen hang tuah berkongsi payung(: ..(hujan lagi tyme ni)

mmg satu kenangan yang xkan saya lupakan..
prince, thanks for that precious moment..

by,





note: nak balik uma tiap2 minggu..bole??


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post