Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
keterEKSIDENan
Selasa, 6 Julai 2010 @ 8:58 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

hurm,,,ape yang nak dicelotehkan pada hari ini...
sebenarnye..macam-macam jadi minggu nie..thats why tak mau online..tapi ble da lame tak jumpe my dear blog ni..terase tersangat2 rindulah..huhu..


.......................................................................................................................................................................


nini chocolat celup, nini chocolat celup rasa kacang dan strawbery sungguh enak sekali nini...hahaha...teringin la nak makan nini..yum yum(sebenarnye perot da berkeroncong nie..hehe) 

hurm, kehidupan duduk dilua not bad lah..housemate yang best, pemberi transpot yang sporting..ha,,sebut pasal transpot ni...jumaat yang lepas, saya jatuh moto...sedih..habis moto tajaan 'saya' rosak...kesian pemiliknya..sori adi...badan saye?? mestila bercalar balar...habis kaki saya yang tak berape nak indah ni..pergi kelas pon dengan terhinjut2..(membesarkan cerita..haha) tapi alhamdulillah, tak de patah dan riuknye..pada hari itu, saya menjadi tumpuan..masing2 tanya saya oke ke tidak..(popular sebentar) prince teramat lah risau..siap tanggung pembiayaan perubatan saya..thanks b! menangis meraung jugak lah tyme tu..hehe (teramatlah manje) lastly, moto adi kembali sediakala setelah diberikan suntikan yang mujarab oleh 'doktor moto' ;p saya suda bayar ganti rugi oke...lepas je kejadian tu,kawan saya sanggup membawa kereta kesayangan ayahnya pergi mengangkut kami ulang alik poli..thanks mina!



p/s; moral of the story, jangan lah kamu membawa motor..sesungguhnya membawa banyak risiko(banyak nasihat untuk diri sendiri sebenarnya..hahaha) 

by,



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post