Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
tak tahu nak letak tajuk ape....
Ahad, 20 Jun 2010 @ 10:42 PG | 1 Nota cinta comel disini [s]

pukul tiga pagi...
tidurlah sayang....

teringat bait-bait kata allayarham Tan Sri P.Ramlee kita..ta bule tido..ape perlu dibuat..ajak prince teman kan..tapi dye hanya dapat teman sampai pukul tiga sahaja...hurm,kesian dye..habis lah..penuh lah lagi my eye bag..(nak ikut petua orang zaman dahulu kala lah..letak tea kat mate..)
*jagalah mata anda*

ha ape kate test amin game ni..describe men describe..

first; bukak folder picture. 
then, bukak folder yang ke empat,
then, bukak gambar yang empat...dan describekan gambar tersebut...

dan....hasilnya...taaaraaa!!!


hurmm,,nak describe pe ea..
gambar nie amik tyme sem 2...
lokasi di tanjung biru a.k.a blue lagoon!!
waktu ni yang pergi; aku, ecah, nana, sue, dengan megu..
kat dalam gambar ni dari kiri; sue strella, aishah norzilan, dengan nana illiyanah...
rindu mereka sangat2..
aku yang amik gambar nie...
ecah yang editkan...
cantek bukan...





oh ye...baru teringat..aku belumpost cerita yang aku pergi kenduri kat rumah kak amanina a.k.a ex teacher math sementara tyme form 2 dulu (menggantikan teacher yang ori cuti bersalin...tyme 2 math aku tersangat teruk!! PEMALAS..haha) tema majlis dye warma hijau...wow!! my fav colour...teramat-amaat cantek (dah mula membayangkan majlis aku..huhu) majlis yang sangat-sangat meriah..aku kat majlis tu dari pukul 12 sampai lah pukul 7..(kematu bontot tyme tuwh..haha) ayah tinggalkan kami (ibu,ana dan aku) sebab ayah nak pergi majlis yang lagi satu kat Gemas, Seremban..ibu nak stay kat majlis nie..sebab mak kepada kak Amanina adalah kawan baik ibu..dan sebab kami malas nak jalan jauh-jauh..hehe..tak tahu nak cerita lebih-lebih...kamo-kamo sekalian tengok gambar jela...oke..





by,





note: sepatutnye entry nie publish pukul 3.30...tapi...b-band wat hal pulak...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Ulasan:

Blogger Aisyah Norzilan berkata...

wah!
frah ayu nye kat knduri uh...
sgt en merindui life bersama,..iliyanah..farah..aisyah..suhana,,
hahha....
misss alot!

24 Jun 2010 pada 12:24 PG  

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post