Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
hanphone oh hanphone
Rabu, 30 September 2009 @ 11:32 PG | 0 Nota cinta comel disini [s]

akhirnya...handphone ku berada kat tangan ku setelah 4 hari x berjumpa...

kowg mesti pelik..sebenarnye, handphone tertinggal kat kampung...nak dijadikan cerita..time 2 tengah siap2 nak kua uma nenek..nk anta rombongan ke uma cik eca[tunang pak cik aku]kat n9 n family aku teros balik kl..tengah siap2, sepupu aku sume ajak snap2 pic..aku pon ape lagi...pegi la...sebelum 2, letak la fon 2 kat meja kat bilik nenek aku..[yela xnk menggangu time snap2 pic,tapi handbag kat tangan,,pelik2]lepas snap2 pic, pakcik aku pangil suwo masok kete..aku pon ape lagi masok la kete 2 [dgn tergopoh-gapahnye]..dalam perjalanan,aku borak2[sambil nyanyi2]dengan girangnya..time pertengan perjalanan, tbe2 aku teringin nak tengok fon..cari punye cari xde..bermulala detik cemas kat dalam kereta 2..sepupu aku suruh aku ingat kat mane aku letak fon 2..tbe2 kepala aku terbayang-bayang fon kat atas meja bilik nenek aku..nak patah balik da jauh..aku pon redha jela..nasib baik sepupu aku balik kl esoknya..[fuhhh]..

tapi yang x syoknye...abis sume mesej aku dibaca sepupu2 aku...MALU!!!!!




*MORAL OF THE STORY; jagalah hanphone anda dengan penuh hati2...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post