Farah Jamil
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
DR.sms...hehe
Sabtu, 22 Ogos 2009 @ 5:28 PTG | 0 Nota cinta comel disini [s]

..bismillahirahmanirahim..

wah...ramadhan akhirnya tiba...saat utk aku wat pahale byk2...[insyallah]..

hurm,,2 mggu kat ppd...lot of thing happen..mggu 2 lah aku bz dgn kuiz, assignment, test...warh!!!..alhamdulillah segalanya b'jalan dengan lancar..last week,angkasawan negara[datuk dr. sheikh muzaffar syah] dtg ke ppd...wah..best sgt..he so hansome..bila dapat tahu dr nak datang ppd..kami sekelas b'doa byk2..ye la..hanya kelas terpilih sje yg dapat jmpe dye kat dewan..n kami bernasib baek..klass kami dipilih..epy..dye datang tok cite pengalaman dye kat ISS..tapi aku x bape denga sangat dye becerite..yela,,syok sangat tengok mke dye...hehe..


jangan jeles...hik3


sungguh dekat..

sebelum msok dewan,ktowg diwajibkan utk memakai mask..sebagai langkah b'jage2 for H1N1..so,pkai la..keselamatan kan..sebelom msok, ktowg jugak sempat snap2 pic...


yang x besnye...ble aku nk balik cni..roomate aku hampir kene H1N1...alamak!!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 Ulasan:

Catat Ulasan



Older Post | Newer Post
Profile

Status:
Orang-orang yang paling berbahagia tidak selalu memiliki hal-hal terbaik, mereka hanya berusaha menjadikan yang terbaik dari setiap hal yang hadir dalam hidupnya.


pari-pari

Hello There. This blog don't bite. Plz make yourself relax in here :)
"Tiada insan yang berdosa tidak mempunyai masa depan"
"Tiada insan yang suci yang tidak mempunyai masa lampau"

Twitter | Facebook | Instagram




Recent post